AMPA

L”AMPA (Associació de Mares i Pares d’alumnes) de l’escola Fundació EIR-El Niu té com propòsit els següents objectius:

• Fomentar la participació de les famílies en l’educació i oci de els nostres fills i filles.
  • Fer de nexe entre el professorat i les famílies.
  • Intercanviar idees i experiències respecte de les activitats a les que participem conjuntament.
  • Buscar recursos per satisfer les necessitats educatives extraescolars de les quals es podran veure beneficiats els alumnes i les alumnes de l’escola.

Organitzem diferents activitats al llarg del curs escolar. Com per exemple, durant Sant Jordi  preparem una parada de venda de roses, organitzem una presentació artística durant les festes de fi de curs (desembre i juny) de les famílies, oferim l’activitat “Jugant s’aprèn” (dilluns a divendres, de 16.30 a 17.30 a la mateixa escola),  editem i venem calendaris solidaris (amb el suport de fotògrafs professionals voluntaris),  ajudem amb la gestió de les colònies escolars, esdeveniments esportius, etc.

Actualment, la junta de l’AMPA esta composada per el següents membres:
  • Presidència: Erika Araya
  • Vice-presidència: Laia Martín
  • Secretaria: Elvira Navarro
  • Tesorera: Cristina Banegas
  • Vocals:
    • Marta Saenz
    • Pilar Pedrajas
    • Aída Gil
    • Montse Povill

Amb el propòsit de millorar sempre i representar les famílies de la millor manera possible davant el claustre  de l’escola i davant l’administració, estem oberts a rebre totes els suggeriments que es puguin plantejar, idees, cooperació i assumptes a particulars que els puguin interessar.